mghaya

  • ۰
  • ۰

نکات بهداشتی

حوله به عنوان اولین چیزی که بعد از شست و شوی صورت و بدن استفاده می شود، حائز اهمیت است. کیفیت و جنس حوله مخصوصا حوله تن پوش خیلی مهم است. هم چنین برای جلوگیری از بسیاری بیماری های عفونی و رشد میکروب ها باید حوله را پس از شست و شو در محل مناسبی خشک نمائیم. من خودم اکثرا از برق لامع استفاده میکنم و سعی می کنم سالی دوبار یا بیشتر حوله دست و صورت خودم رو عوض کنم. چون من عقیده دارم که حوله مثل دیگر لوازم شخصی دیگر چون مسواک باید زود به زود عوض بشه.

  • ۹۵/۰۶/۲۸
  • mg haya

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی